Autocesta A7 ("Kvarnerska autocesta") autocesta je u izgradnji na kvarnerskom području Hrvatske. Dio autoceste, od graničnog prijelaza Rupa do riječke zaobilaznice, već je pušten u promet. Na ostatku autoceste još se vrše radovi.

- Dionica Sv. Kuzam – Križišće - Žuta Lokva (Autocesta A7 (1).jpg (67.29 KiB) Pogledano 5815 puta
Planirana dužina:103,5 km
Dionica Sv. Kuzam – Križišće krajnja je dionica riječke obilaznice. Prethodna je dionica obilaznice Orehovica-Sv. Kuzam puštena u promet u svibnju 2006. Kraj te dionice je čvor Sv. Kuzam (slika 2.) koji je lociran na početku sjeverne padine Bakarskog zaljeva. Čvor Sv. Kuzam preko državne ceste D40 povezuje obilaznicu s industrijskom zonom Kukuljanovo, lukom Bakar i Jadranskom turističkom cestom.

- Dionica Sv. Kuzam – Križišće - Žuta Lokva (Autocesta A7 (2).jpg (100.78 KiB) Pogledano 5815 puta
Slika 2. čvor Sv. Kuzam
Za dionicu Sv. Kuzam – Križišće izrađeni su idejni i glavni projekti i dobivene su lokacijska, načelna dozvola i građevinska dozvola.
Prostor za vođenje trase bio je vrlo sužen, s jedne strane strma padina Bakarskog zaljeva sa zaštienim bakarskim prezidima, a s druge je strane županijska cesta s naseljima Krasica, Praputnjak, Hreljin i Križišće. Osim toga u tom je uskom prostoru rezerviran i koridor za buduću željezničku prugu Zagreb – Rijeka, a na platou pokraj naselja Krasica planiran je ranžirni kolodvor Krasica.
Ukupna je duljina dionice 8,377 km. Projektirana je kao prometnica sa dva dvotrana kolnika s voznim trakovima širine 3,5 m, rubnim trakovima širine 0,5 m, te razdjelnim pojasom širine 3 m, bez zaustavnih trakova i s ugibalištima na pogodnim mjestima. Elementi prometnice su projektirani za proračunsku brzinu 100 km/h. Na dionici su planirana dva čvora - Hreljin i Križiše. Čvorne su rampe projektirane za proračunsku brzinu 40 km/h.
Čvor «Hreljin» jest lokalni vor tipa «truba» koji se spaja na državnu cestu D501 Oštrovica-Meja, a povezuje okolna naselja s obilaznicom.
Čvor «Križiše» je interregionalni čvor tipa «trokut» i povezuje obilaznicu s Jadranskom turističkom cestom prema Crikvenici i Novom Vinodolskom i državnom cestom D102 za otok Krk, preko kojeg i otoke Cres i Lošinj.
Trasa prolazi područjem druge zone sanitarne zaštite izvorišta pitke vode pa je projektiran zatvoreni sustav odvodnje voda. Na mjestima presijecanja postojećih cestovnih i pješakih komunikacija predvieni su cestovni i pješaki prijelazi i prolazi.
Na čvorovima i u tunelu predviđena je cestovna rasvjeta. Projektom instalacija predviđeni su: rasvjeta s dovodom struje, sigurnosna oprema tunela (ventilacija, dojava požara i požarna zaštita tunela), sustav upravljanja, TT instalacije-signalni kabel.
Značajnije građevine na ovoj dionici jesu: * vijadukt «Tabor» duljine 310 m (S.O.) , 345 m (J.O.)
* tunel «Burlica» duljine 725 m
* vijadukt «Kuk» duljine 340 m (S.O.) , 350 m (J.O.)
* vijadukt «Sv. Trojica» duljine 840 m (S.O.) , 990 m (J.O.)
VRIJEDNOST INVESTICIJE : Hrvatske su ceste d.o.o uz pomoć zajma Europske banke za obnovu i razvoj osigurale sredstva za izgradnju ove dionice. Ukupni se troškovi procjenjuju na približno 710 milijuna kuna.